Monday, July 9, 2012

dataran pahlawan, taming sari, pesta sungai melaka and jonker walk

Hello , dah lama tak blogging sebab malas nak menaip. hehe . Saya sangat busy hingga nak balik rumah pon tak sempat ini tipu.. So pada hari jumaat yang bila tah aku and my friend decided untuk jalan-jalan melaka mereleasedkan tension. bapak geli cakap saya-saya . So my first destination is DATARAN PAHLAWAN
aku memangt akde dalam gambar ni sebab aku lah photographernya.
she's azaris. she love to cry :)

this is azureen.she's the twin of azaris! she's so excited because she get a new cloth for her dating.

hanna ohsem. she love to eat very much .

i'm very selebet among them.

me with azureen.

hanna try to use tissue for her misai.


So ni side view from dataran pahlawan time malam to menara taming sari.Next destination car park dataran pahlawan

taming sari, petang!

a little bit tired.:)

the awesome people.


try to take picturelike dslr..hahah

After this hanna beria ajak naik taming. so yang naik taming sari ni aku and hana:) thanks hanna belanja.

hanna tengah bayar.

entrance nak masuk.

two ticket. for RM15 each.


we are bestfriends.!


Ok so next destination muara sungai melaka dekat kapal samudera.

muziumsamudera.


azureen dah tuka baju. she's mascommers

azaris try menyembunyikan sesuatu..

sungai melaka.


hapi bangat korang ni.
why kitorang pergi muara sungai melaka, sebab ada pesta sungai melaka and kitorang kena hantar zureen ni 
kat sana. So ini adalah salah satu event iaitu puisi sungai melaka.


After this aku,hana and zaris move to jonker. my friend yang sorang tu dah kena tinggal.


muka penat tapi pergi jugak jonker sebab hanna nak snagt pergi..





bajet-bajet retis plak hang ni.

kincirsungai melaka. tempat aku jatuh.

ni dataran ape tah.



So dah nak sampai jonker walk.











.












salah satu kedai.



No comments:

Post a Comment