Monday, July 16, 2012

HAPPY BIRTHDAY HANNA


Kepada: Siti NurHanna Binti Phakaruddin

You are the adorable person that i had met,
Kadang-kadang perangai ko macam budak-budak but kadang-kadang macam mak orang.
Kau lagi suka menangis daripada marah orang kalau kau under pressure,
Ingat tak macam mana aku boleh kawan dengan kau.
Time kita ada gathering kelas dengan kita punya mentor time tu, abg dom.
Sebenarnya kat situ kita start rapat.
Lepas tu kita join explorace tapi kumpulan kita bukan nya explorace tapi berjalan macam siput ambil gambar.
Kita ada dua perangai yang hampir sama , kuat bercakap and tak tahu malu.
Kau kalau bercakap laju macam keretapi.(haha)
Aku rindu zaman kita part1 time tu banyak tak payah pikir. kita pikir gelak.hehehe.
And aku ingat last paper eco sem lepas aku ajar kau sampai kau nanges. ( sori aku memang susah nak ajar orang dalam erti kata tak reti)
So in ur bufday aku takde apa nak bagi kat kau. Sebab bufday kau tengah bulan. xde duit
For ur information , aku sangat bangga ada kawan macam kau sebab kau kuat semangat.
Nasihat aku kau jangan pedulikan kata-kata orang pasal kau sebab manusia tak pernah puas hati dengan kita . Jaga diri baik-baik .

Last but not least, Happy Birthday hanna.
I love u.:)

SIncerely
mimi





No comments:

Post a Comment